Tenim el grat d´informar-los del trasllat de la botiga a Barcelona.
A partir del proper día 1 de setembre; la NOVA UBICACIO estarà al carrer Entença 25 de Barcelona. ( Al costat de l´avinguda Mistral i mol aprop de Pça. Espanya).
On amb total dedicació seguirem tractan de millorar en el nostre afany i treball; i, amb la satisfacció d´atendre amb la nostre millor cordialitat a tots els nostres clients i amics.
Benvinguts a la nova adresse !.
Anuncis i Publicitat a la Revista Infoplaca
Volem compartir la nostre revista entre els col.leccionistes; per això hem decidit incorporar Publicitat.
Per la qual cosa, si estàs interesat, envía un correu a info@infoplaca.es
Tindrem les sigüents tamanys:
1/8 de plana: 30 €ur.
1/4 de plana: 50 €ur.
1/2 plana: 100 €ur.
1 Plana: 200 €ur.
Contraportada exterior: 500 €ur.
Tots els anuncis ho seràn a color.
Per raons obvias; nomès s´admetrá publicitat seriosa.
Ha mort el Sr. MARIANO PALOMARES
L´hi esperabem a la Trobada de Plaques. No es va presentar. Segurament Deu li tenía reservat un altre lloc per a fer els biscanvis.
Descanseu en pau amic Mariano.
Sempre estareu amb el nostre record.
Beumer
OBITUARIO. RIP per al Sr. MARIANO PALOMARES
En estos casos las palabras siempre quedan huérfanas.
Honesto,amable,cordial; amigo cercano, visitante asiduo a nuestras trobadas. De esos hombres de los que siempre aprendes algo y que hacen más fluídas y amenas las tertulias y encuentros entre amigos.
Las placas han perdido un gran difusor y coleccionista.Nosotros, los que le conocíamos hemos perdido mucho más. Hemos perdido el deleite de su compañía.
Descanse en paz.
Siempre estarás presente en nuestro recuerdo.
Beumer
XXXXIII - Especial MACROTROBADA del Col.leccionisme:Genèric,Plural i Universal
Benvolguts amics i amigues:
En el nostre afany divulgador i integrador de tots el col.leccionismes i col.leccionistes; i seguint amables consells i comentaris; hem decidit organitzar una TROBADA,la XXXXIII, però aquesta vegada GENERICA.
Es a dir, pretenem aglutinar en un mateix marc dce reunió ( l´espai de la nostra fàbrica, casa teva); a col.leccionismes paral.les i de gran implantació.
De tal manera que, en un ambient multicor i de pinya; entremesclem les nostres filosofíes,experiencies, els nostres trofeus i els nostres intercanvis.
Perquè tal desig sigui realitat, vam contar amb la teva a ilusió i presència.
Gens ens satisfarà més que poder saludar.te i intercanviar diàlegts.
Per a qui ho desitgi, i a preu mòdic i bona qualitat, reservar menú en el local restaurant de la Comprativa del poble; con un servei afegit, i que podría mol bè se una continuació de les nostres xerrades i intercanvis.
Amb afecte, i sigueu benvinguts !
BEUMER&Infoplaca
NOTA: Contem amb la col.laboraciò de : EL TROC, Ajuntament de Llorenç del Penedès, ADEG (ass.empresaris del Garraf,Baix Penedès i Alt Penedès). I, amb tots vosaltres.
CATALOGO, Nueva edición 2008. Ya a la venta.
Con fecha 20/09/2008, se pone a la venta; el NUEVO CATALOGO de placas de cava i vins escumosos (placas de cava i vinos espumosos).J.Viader, y editado como en los últimos 15 años, por la prestigiosa firma BEUMER.
Todas las placas, EN UN SOLO TOMO. 376 Páginas.A todo color. Más de 6000 placas referenciadas. Actualizable. Sistema cómodo y práctico de Anillas.
Precio Venta : 38 euros.
Gastos de envío: 5 euros.
Para pedidos,por favor: info@beumer.es
INFOPLACA, Nuúmero 39 (Juny 2007). Resta a la venda ja.
Ja podeu recogir als punts habituals, la revista Infoplaca núm. 39, corresponent al present trimestre.
També a les nostres botigues de:
Barcelona. c/ Parlament,22
EDICIO BIMENSUAL. ( Avans trimestral)
INFOPLACA, Nuúmero 35 (Junio). A la venta.
Nos complace informar, de que ya pueden recoger en sus puntos habituales, la revista Infoplaca número 35, correspondiente a éste trimestre.
También por ntra.tienda en c/ Parlament,22 así como por la de c/ Ronda de Ponent,13 de Sabadell.
Baix Penedès: Ruta per conèixer les cooperatives agrícoles i els cellers.
La iniciativa,promoguda des del Patronat de Turisme del Vendrell, pretén complementar l´oferta de sol i platja.
La ruta, la integren deu cooperatives i quatre cellers. La ""Ruta per la Premsa de Lliura i Cellers del Baix Penedès"", nom de la nova campanya de promoció turística de la comarca, la integren quatre cellers i deu cooperatives. Pel que fa als cellers, són el mateix equipament on hi ha la premsa de lliura de Sant Vicenç de Calders, (l´única de les seves caracteristiques que encara pot funcionar a Catalunya); i els cellers : Jané Ventura i Augustus Forum del Vendrell, i Mil.liari de la Bisbal. I quant a les cooperatives agrícoles que podrá visistar tothom en el marc de la nova ruta són les d´Albinyana, l´Arboç, Bellvei, la Bisbal, Calafell, Lloren´, Masllorenç, Sant Jaume dels Domenys i el Vendrell, a més de la cooperativa oleícola de segon grau Ceolpe, a Llorenç.
Fitxes de bones pràctiques vitivinícoles: Una bona eina per fer compatible empreses i paisatge
L´any 2004 es va presentar a l´Alt Penedès, la Carta del Paisatge. Dos anys més tard, i per tal de materialitzar tots els acords presos en ella, s´està treballant en la realització d´unes fitxes creades a iniciativa i acord de tots els agents implicats.
Les 10 primeres fitxes, que sortiran a final de maig, parlen de diversos aspectes a tenir en compte a l´hora de construir una empresa o desenvolupar una activitat vitivinícola. La primera d´elles, per exemple, parla del moviments de terres, és a dir, de com s´ha d´excavar per tal de no malmetre el medi ambient. Les altres fitxes també parlen de la xarxa de drenatges, xarxa de camins, de la vegetació als marges, de l´arbrat o cobertes vegetals. També parlen del patrimoni construït o de noves construccions i instal.lacions, de les tines de fermentació o dels itineraris i senaylització.
Les fitxes exposen les problemaàtiques que hi ha o hi podria haver en cada sector concret i també dóna consells o alternatives de com fer compatible l´activitat vitivinícola amb el paisatge.
Viure,cultivar i produir vins de qualitat no és incompatible amb un paisatge de qualitat. I en les regions de més prestigi vitivínicola d´Europa, les coses van per aquí, que el paisatge és un valor afegit al producte.