NOTÍCIES
RECERCA RÀPIDA
Gramona consolida els seus caves llarga criança amb l´Enoteca 2001
Codorníu treu al mercat "Vinyes d´Anna", el primer vi de la se va història
Los beneficios de la nieve para las viñas
Jaume Serra de García Carrión
Los enemigos del cava; vienen de fuera...
Cava català al Mobile World Congress
BARDINET, compra las caves Mont Marçal
El tercer vi de la col.lecció "7 Magnífics" aposta pel Montsant
ENOTURISME, Alt Penedès. Original projecte
CELLERS TORRES, és, per segon any, la marca de vins més admirada del món
EL CAVA passa pàgina als boicots amb un augment d´un 8% de vendes a l´Estat
EL VINO Y SUS BENEFICIOS PARA LA SALUD
CATALEG DE PLAQUES DE CAVES 2015
LA QUALITAT COM A LEMA
XAREL-LO A L´ANTIGA (Tradició romana d´elaborar el vi en ámfores)
EL PRIMER VI D´AGULLA ...
EL CAVA D´UN GENI
ALBET I NOYA abandona la DO Cava
L´OLI D´OLIVA, D´etiqueta
BEUMER, Traslado de la tienda en Barcelona.
Trasllat BOTIGA BEUMER
Anuncis i Publicitat a la Revista Infoplaca
Ha mort el Sr. MARIANO PALOMARES
OBITUARIO. RIP per al Sr. MARIANO PALOMARES
XXXXIII - Especial MACROTROBADA del Col.leccionisme:Genèric,Plural i Universal
CATALOGO, Nueva edición 2008. Ya a la venta.
INFOPLACA, Nuúmero 39 (Juny 2007). Resta a la venda ja.
INFOPLACA, Nuúmero 35 (Junio). A la venta.
Baix Penedès: Ruta per conèixer les cooperatives agrícoles i els cellers.
Fitxes de bones pràctiques vitivinícoles: Una bona eina per fer compatible empreses i paisatge
TROBADA PRESENTACIO NOVA EDICIO CATALEC PLAQUES DE CAVA
Abril: ROSES
23 d´abril: SANT JORDI
27 d´abril. MARE DE DEU DE MONTSERRAT
La Camàndula
Per Sant Jordi....roses
els diumenges ....d´ABRIL
Vi, sense alcohol ?
INFOPLACA 34. Ja a la venda. Preu Venta Púlic 10 Euros
UN MON DE FANTASIA. Els Gnomos.
LES NOSTRES COSTUMS I TRADICIONS CATALANES
Mercat de plaques, novetats i d´altres ( visiteu: www.creafil.es)
INFOPLACA. Edición núm. 34. Pasado mañana, Jueves.A la venta. 30.03.2006
INFOPLACA. Num.34. JA A LA VENDA ( Proper dijous). 30.03.2006
*** INFOPLACA. Nova Ediciò Trimestral. Nº 34. Març 2006 . Aviat a la venda.
Vins i caves Torrents Carbó
HACIA UNA NUEVA CULTURA DEL VINO ?
CATÀLEC DE PLAQUES DE TROBADES. Novíssima Ediciò. Ja a la venda.
* * * * INTERESANTE: Para ver y comprar algunas novedades y otras de Placas.
* * * * INTERESANT: Per veure i mercar plaques novetat i d´altres
PRESERVACIO DEL PAISATGE VITIVINICOLA
FIRAVI 2006
PIMECAVA, Nova patronal amb més de 80 empreses associades de petits i mitjans eleboradors de cava.
BEUMER. Oberta nova botiga a Sabadell
Dites populars dels acordions, els músics i la música
DITES POPULARS DEL SEGAR I EL BATRE
MENUS DE NADAL.
DESEMBRE... PER NADAL, Cada ovella al seu corral.
BEUMER, """nova botiga a Sabadell"".
INFOPLACA: Revista número 33
Museu del Vi. Museu de Vilafranca del Penedès
Festa del Vi Novell, cada 11 de novembgre,per Sant Martí
Nou Gran Reserva del mític Gran Codorníu
FIRAVI, 16/18 febrer 2006. Vilafranca del Penedès.
CINC ENTITATS, AL DAVANT DE ""FIRAFI 2006""
VINIFICACIÓ EN BLANC
* * * * * * * * BEUMER, Nueva tienda en Sabadell, a disposición de todos los coleccionismos.
Una xemeneia de cava
REI DE COPAS
HO DIU EL METGE
PER ALS SUPERSTICIOSOS...
******* NUEVO CATALOGO DE PLAQUES COMMEMORATIVES*** PIRULAS
SEGURA VIUDAS, El Brut reserva Heretat, guanyador a Alemanya
TARJETA "CLIENT PREFERENT". La fórmula mágica para comprar con Descuento
NUEVO CATALOGO DE PLACAS DE CAVA "PIRULAS"" -""COMMEMORATIVAS""
Inauguración de la sección de noticias de nuestra página web
CELLERS TORRES, és, per segon any, la marca de vins més admirada del món
El rànquing l´elabora la revista Drinks International.
Per segon any consecutiu, Cellers Torres, ha estar escollit com la "Marca de vins més admirada del món"; pels professionals del sector, según publica la revista británica de referencia Drinks International.
El jurat, format per més de 200 Wine Masters, sommeliers, formadors i periodistas del vi de tot el món, ha cenceidt a Torres, la máxima distinció a escala mundial, encapálant un rànquing de 50 marques.
El rànquing s´elabora a partir de l´opinió i percepció d´experts, d´acord amb els següents criteris: que la qualitat del vi reflecteixi la seva regió o país d´origen; que responguji a les necessitats i gustos del seu públic objtiu; com es ven i es presenta, i que tingui un gran atractiu per un am`pli grup demogràfic.